Inventat pentru ospitalitate

Radisson Park Hotel Wismar. In industria hoteliera, viitorul a inceput.

Ideea din spate
Imbinarea boom-ului de calatorie cu mai multe servicii pentru oaspeti si mai multa eficienta energetica pentru mediu.

Digitalizarea si cererile in crestere ale clientilor prezinta hotelierilor si operatorilor hotelieri noi provocari. Informatiile digitale cu privire la faptul daca un oaspete este sau nu in camera sa joaca un rol central.

True Presence® de la Steinel furnizeaza aceste date. Analizate in consecinta, procesele recurente din rutina zilnica a hotelului Radisson Park Inn pot fi simplificate. Ca urmare, personalul de service poate fi implementat mai eficient si intr-o maniera mai directionata, iar procesele de operare pot fi optimizate. In acelasi timp, prezenta sau absenta incontestabila a oaspetilor in camera lor ofera posibilitatea de a imbunatatii eficienta energetica si de a spori confortul oaspetilor.

Proiect

  • Client: Radisson Germany, MV Werften
  • Locatie: Wismar, Germania
  • Starea constructiei: Finalizat 2019
  • 98 camere de hotel proiectate pentru nave de croaziera
  • 98 Detectoare de prezenta True Presence®
  • Software, hardware si servicii

Prezentare generala

Radisson-Wismar_043.jpg"

Cele 98 de camere ale Park Inn by Radisson din Wismar sunt proiectate in acelasi mod ca si cabinele de pe cea mai mare nava de croaziera din lume.

Radisson-Wismar_652_1.jpg"

Folosind noua sa tehnologie de detectare, detectorul de prezenta True Presence®, cu un design premiat, furnizeaza date digitale care pot fi utilizate si pentru controlul proceselor implicate in administrarea hotelului.

Radisson-Wismar_229a.jpg"

Tehnologie inovatoare in navele de croaziera moderne. In viitor, True Presence® va asigura, de asemenea, eficienta energetica in cabinele navei.

Parteneriate de dezvoltare. Noul mod de a gandi si de a lucra.

Ceea ce a inceput cu o cerere internationala de oferte a evoluat de atunci intr-un parteneriat intensiv pe picior de egalitate, aproape intre prieteni. In cooperare cu Steinel, MV Werften GmbH va furniza mai multor nave de croaziera cu tehnologie inteligenta de senzori in urmatorii cativa ani. Aici se pune accentul pe maximizarea eficientei in ceea ce priveste utilizarea resurselor energetice foarte rare la bord. Hotelul Park Inn by Radisson, care apartine MV Werften GmbH, a fost un prim pas in acest sens.

Hospitality_Juko.jpg

True Presence® de la STEINEL ne permite sa optimizam modul in care controlam aerul conditionat, economisind energie si bani - facand in acelasi timp oaspetilor nostri sa se simta mai confortabil.

Rato Juko, Project Manager IT and Electronics, MV Werften Wismar GmbH
Hospitality_1.svg
MOOD_IR180.jpg

Senzor de perete - IR 180

Este bine cand lucrurile pur si simplu functioneaza asa cum ar trebui, fara nicio contributie majora. Asa cum face, cu usurinta, IR 180 UP, care poate fi utilizat pentru a automatiza lumina in coridoare, scari sau WC-uri in aproape orice moment.

Szenebild_TP.jpg

True Presence®

Pe baza miscarilor involuntare cauzate de respiratia persoanelor, detectorul de prezenta identifica daca este sau nu cineva in camera.

IR Quattro MICRO.png

IR Quattro MICRO

Aproape invizibil si foarte subtire, detectorul de prezenta IR Quattro MICRO IR detecteaza, de asemenea, in mod fiabil miscarile in zonele expuse la umezeala.

Posterimage_Video_Slider.jpg

Potential de a economisi energie in timp ce sporeste confortul

Sistemul de management al energiei hotelului primieste si utilizeaza informatia trimisa de detectorul de prezenta True Presence® atunci cand un oaspete a parasit camera de hotel. Insesizabil de catre oaspeti, temperatura in camera acum goala este redusa cu 2°C. Acest lucru genereaza o economie de energie de 12%.

0

True Presence inregistreaza cand nu este nici o persoana ramasa in camera.

2°

Dupa aprox.20 minute, temperatura din camera este redusa cu 2°C.

12%

Aceasta poate reduce consumul de energie cu pana la 12%.

hospitality-housekeeping-per-app.jpg

Menaj - controlat prin aplicatie

Informatiile furnizate cu privire la oaspetii hotelului, daca acestia sunt in camera sau nu, vor fi, de asemenea, utilizate in viitor pentru optimizarea proceselor implicate in administrarea hotelului Park Inn by Radisson Wismar. Folosind solutia Building Intelligence de la STEINEL, sistemul room service se va putea focusa pe asigurarea curatenie in timp ce aspetii nu se afla in camera, pentru a evita perturbarea acestora. In acelasi timp, receptia primeste feedback referitor la ce camere au fost deja igienizate si pot fi atribuite noilor oaspeti. Acest lucru contribuie la imbunatatirea modului in care este organizat personalul de serviciu si imbunatateste gradul de ocupare al otelului.

Alte produse pentru industria hoteliera

Alte aplicatii

  • tot
  • Casa & Gradina
  • Cladiri rezidentiale
  • Parcare & Transport
  • Industrie & Logistica
  • Birouri & Spatii de lucru
  • Educatie
  • Ospitalitate
  • Sanatate & Ingrijire